بارگذاری
در حال بارگزاری لطفا منتظر بمانید!!

طراحی آرم و لوگو بچه زنبور دو زبانه

ایده پردازی و طراحی هویت بصری

بچه زنبور (bee baby) یک برند ایرانی است که در حوزه فروش انواع لباس بچه گانه مشغول به فعالیت است.

گروه هویت بصری شاپرک طراحی بعد از تحلیل دقیق رقبا و بررسی مخاطبان، نام “بچه زنبور” را به مدیران این مجموعه پیشنهاد نمود.طراحی آرم و لوگوتایپ این برند با بالاترین معیارهای زیبا شناختی طراحی و اجرا گردیده است.

ایده طراحی آرم بچه زنبور

زنبور / استعاره از نرمی و زیبایی

رنگ هویت بصری برند

رنگ زرد متضاد رقبای برند و تداعی کننده مفهوم امید و انرژی مثبت

ویژگی های لوگو بچه زنبور

آنچه این برند را از نظر بصری جذاب و قدرتمند کرده است
Artboard 1 copy 16

طراحی مینیمال

مینیمال، به معنای طراحی حداقلی با بالاترین بازده بصری است که حس آرامش و اعتماد را به مخاطب القا می کند. طراحی لوگو لایفو بر مبنای این استراتژی اجرا گردید.

Artboard 1 copy 13

اصول برندینگ

تحلیل رقبا و حرکت بر مبنای جوهره برند اگر در طراحی آرم اجرا شود موفقیت را چند برابر می کند و ما در طراحی نماد لایفو این مهم را رعایت نمودیم.

Artboard 1 copy 15

پشتوانه فکری

مهمترین موضوع در طراحی نماد برند داشتن ایده ای منحصر به فرد است و ما نشان تجاری را با ایده کلامی اصالت و نرمی طراحی نمودیم.

Artboard 1 copy 14

رعایت نسبت طلایی

نسبت طلایی و یا عدد فی، تناسبی است قویترین ارتباط بصری را در طبیعت برقرار می کند و آرم این برند بر مبنای نسبت طلایی طراحی گردید.

Artboard 1 copy 17

رنگ مناسب

انتخاب رنگ مناسب از قوانینی فرا تر از علم زیباشناختی پیروی می کند که اگر به درستی انتخاب نشود برند را دچار مخاطره می کند. رنگ این برند بر مبنای آن قوانین مهم انتخاب گردید.

اشتراک:

دسته بندی ها.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها